TOWNHOUSE TINGKAT BAWAH (END LOT) TAMAN TANJUNG MINYAK PERDANA RM160K(Nego)

TOWNHOUSE TINGKAT BAWAH (END LOT) TAMAN TANJUNG MINYAK PERDANA ⤵️

RM 160,000

✅ Ciri-Ciri:
◽️ End lot / Lot tepi
◽️ 3 Bilik, 1 Bilik air, 1 tandas
◽️ 2 Car port
◽️ Leasehold Bumi lot
◽️ Keluasan 700 sqft (20 x 35)
◽️ Safety Grill tingkap & pintu
◽️ Extended Awning depan, tepi, belakang
◽️ Bersebelahan taman permainan 

✅ Penerangan:
◽️ 5min ke Kaw. Perindustrian Bukit Rambai
◽️ 2min ke Angee Mall Bertam
◽️ 7min ke Family Store Bukit Rambai
◽️ 8min ke Lotus Cheng Melaka
◽️ 11min ke Kawasan Perindustrian Krubong
◽️ 11min ke Stadium Hang Jebat
◽️ 13min ke Petronas Penapisan Sungai Udang
◽️ 15min ke Klebang, Tangga Batu, Sungai Udang.

Urusan guaman & pinjaman disediakan bagi yang layak

Harga:
RM 160,000

Maklumat lanjut boleh hubungi:

0196655547 - Naharli
 
ZPROP Group | Maxxan Realty E(1)1766/2
Buy | Sell | Rent | Auction | Recruitment

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Projek Taman Anjung Gapam

TERES DUA TINGKAT TAMAN BUKIT CHENG CONER LOT UNTUK DIJUAL RM520K

RUMAH UNTUK DIJUAL,TAMAN TG BIDARA PALMA, MASJID TANAH(RENOVATED) RM190RIBU