SEMI-D KLUSTER TAMAN DESA IDAMAN, DURIAN TUNGGAL, MELAKA UNTUK DIJUAL RM360K


SEMI-D KLUSTER TAMAN DESA IDAMAN, DURIAN TUNGGAL, MELAKA UNTUK DIJUAL

Ciri-Ciri : – Setingkat – Intermediate Lot – 2454.172KP (31x80KP) – 4 Bilik 2 Bilik Air – Freehold Bumilot

Penerangan : – Berhampiran dengan pelbagai kemudahan seperti Sekolah, Surau, Kedai, Klinik Kesihatan, Balai Polis, Pam Minyak, Pejabat Pos, Bank – Lokasi Strategik – 7 min ke Tol Ayer Keroh – 10 min ke Lapangan Terbang Batu Berendam – 10 min ke Stadium Hang Jebat – 15 min ke Bandar Melaka – 15 min ke Bandar Alor Gajah – Kejiranan yang harmoni, tenteram & selamat – Sesuai untuk duduk sendiri atau pelaburan
– Urusan guaman & pinjaman disediakan bagi yang layak

Harga: RM 360,000 (Nego)

Maklumat lanjut boleh hubungi :
0196655547

http://naharliproperty.blogspot.com


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Projek Taman Anjung Gapam

TERES DUA TINGKAT TAMAN BUKIT CHENG CONER LOT UNTUK DIJUAL RM520K

RUMAH UNTUK DIJUAL,TAMAN TG BIDARA PALMA, MASJID TANAH(RENOVATED) RM190RIBU